perth2018-timvanbreemen.reismee.nl

Start Stage

's Morgens was ik netjes om half 9 present in de hal van het Human Sciences gebouw van de University of Western Australia (UWA). Na even gezocht te hebben had ik het kantoor van Yu Suk Choi (mijn begeleider) gevonden. Na kort kennis gemaakt te hebben, nam hij me mee naar buiten en hebben we even over het campus gewandeld. Ik heb een campus kaart gekregen als UWA staff, waarmee ik na kantoor uren toegang heb tot het gebouw en alle labs waar ik werk. Hierna heeft Yu me getrakteerd op een koffie aan Swan river. Blijkbaar komen hier regelmatig dolfijnen door het haventje gezwommen.

Vervolgens kennis gemaakt met mijn labgroep. De groep bestaat uit twee RA's (eigenlijk oud honours studenten) 3 honours studenten en 2 PhD studenten. De gemiddelde leeftijd is volgens mij 23, dat is dus erg jong maar wel heel gezellig.

In de loop van de week heb ik een werkplek gekregen in het PhD kantoor, heb ik labinducties gedaan en hebben de RA's mij laten zien wat voor technieken ik ga gebruiken in mijn project.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!